alexander_skaar Skrevet Desember 25, 2014 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2014 her ser på to biler akkurat no, det er snakk om min første bil. desse to: Audi a4 stasjonsvogn 2000 Audi a4 sedan 1996 Vet at dei kom med facelift i 96, men er det noe annen forskjell? er 2000 blitt "fikset" på og har mindre problem? og har 70k og bruke på sjølve bilen, noen bedre anbefalinger? desse bilene ligger i nærheten av meg, er det ok og kjøpe ein importbil fra japan? takk for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Desember 25, 2014 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2014 Jeg hadde kjøpt faceliften (2001 modellen) selv om den ser ut som en båt innvendig :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexander_skaar Skrevet Desember 25, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2014 skal se på begge i mårra, vil helst ha 2001 moden, men den er lyst stoff interiør...må ikke ha bil før i april, berre vente å se? bedre tilbud til våren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Desember 25, 2014 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2014 Bruktbilprisene varierer ikke noe slik at du vil tjene på det. Eneste er at bilen blir eldre og går lenger, som vil føre til prisfall (umerkbart lite) Omregistreringsavgiften kan også forandre seg hvis du bilen er i rett "gruppe" Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg