erlend600 Skrevet Desember 21, 2014 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2014 Hei kjøpte grøfte lys på ebay til min golf 4. På grøfte lyset er det 2 kabler + og -. På de ledningene jeg fikk med er det en Slags hvit plugg som skal kobles til de 2 kablene på hver av grøfte lysene. Hva heter de pluggene? Jeg må skaffe den motsatte av de pluggene, så de passer på på settet jeg fikk med. Eller hva kan jeg gjøre for at det skal bli bra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlend600 Skrevet Desember 21, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2014 Link til lysene http://m.ebay.com/itm/370850840848?nav=SEARCH Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Desember 21, 2014 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2014 Kan dra bort på biltema og kjøpe et sett med vanntette kontakterhttp://www.biltema.no/no/Bil---MC/Bil-tilbehor/Bilelektrisk/Kabelkoblinger/Kontakter-44150/Klippe av alt og sette på nye kontakter. En plan B kan være å lodde fast kablene + sette på krympestrømpe over etterpå. Ulempen er at du da ikke får koblet de fra Jesper1201 reagerte på dette 1 Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlend600 Skrevet Desember 21, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2014 Tenkte jeg skulle slippe å klippe.. Bare kjøre mottatt plugg å feste de Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Desember 21, 2014 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2014 Ulempen er at den kontakta ikke er vanntett da I en såpass vått området ville jeg brukt vanntette kontakter Men om du skal gå for en slik billig løsning så kan du jo bare kjøpe noen kabelsko og presse inn på kontakta Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlend600 Skrevet Desember 22, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2014 Er det ingen som vet va de Hvite kontaktene heter? også hvordan bruker man de hylsekontaktene fra biltema? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg