Frogg_Frost Skrevet Desember 18, 2014 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2014 Hei. sier seg vel selv att det er lurt å bytte pærer om man har dårlig lys. men jeg viste ikke att jeg hadde så dårlig lys. har irritert meg litt over att den "nye" bilen min har hatt litt dårlig lys. så kjøpte meg ett par nye pærer av typen Phillips x-tremeVision h4 pærer. 55W pærer. her er ett bilde tatt med nærlys av forskjellen på di gamle "litt dårlige" og di nye pærene. og bildet lyver en del. det er ennå større forskjell i virkeligheten. di gamle pærene var det datert produksjons dato på. den er mai 1997. altså originalpærene som kom med bilen ny. å bilen er kjørt 298'000km. så det kan lønne seg å bytte pærer selv om di ikke har gått. og ikke minst kjøpe kvalitets pærer når man først bytter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Desember 18, 2014 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2014 Og du kjører vel forsatt på samle gamle kablinga til lyktene? Med tid så blir de også dårlige. Leder strøm dårlig. Mål på kontakten på pæra mot batteriet. Er det stort fall der (0.5V+) så kan du få enda bedre lys ved å legge opp nye kabler :) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yamahamm Skrevet Desember 20, 2014 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2014 ja å en del biler har vært levert med underdimensjonert ledningsnett til lys, særlig litt eldre biler så på noen biler er det lurt å kjøpe lysforsterknings-kit å montere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg