rdl Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 hva er forsjellen?... og desutten så sier vi alle at BILEN ER KJEDLIG! er det også litt for "djevelsk" av oss å si ? Faen så kristne folk skal være! SAAAAATAAAAAAAAAN!!!!!!!!! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Originally posted by GolfG60Syncro Forresten: Noen av dere andre som vil være med i min og TapeR sin idiotklubb....? Pleease, vi er bare 2 stk.... HEHE!! Nei, jeg bruker heller pengene på folkeaksjonen for å kjøpe Tape-R et nytt liv! Vi er en STOOOOOR klubb! hehe... Planen er å sende han til en øde øy full av gamle ford-vrak, og uten internett-tilkobling! Noen som er interesserte?thumpsup Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Kjære Taper! Skjønner du ikke forskjellen på ren kritikk og konstruktiv kritikk så sier vel det litt om deg. Jeg skjønner at du ikke liker golf og det er helt greit. Et lite tips er jo å finne seg en side der de snakker om noe du liker eller? Du vet like barn leker best! Det er akkurat som på ungdomsskolen der en finner dem man har noe til felles med og henger med dem. Det er jo alltids en og annen stakkar som prøver å henge seg på, selv om han vet han ikke hører hjemme, og han driter seg alltids ut, får juling eller buksevann. Denne personen er deg Taper.. Jeg vil oppfordre alle til å overse Tapers ymse forsøk på å lage kvalm og late som han ikke finnes (den gode gamle kalde skulderen). Ellers vil jeg gjerne ønske Taper lykke til videre i livet og håper han finner noen han kan leke med! Ha en fin dag! P.S Jeg er ikke kristen (for å "bevise" det for Taper: Satans helvetes rævhål) Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Originally posted by K-JetronicGTi HEHE!! Nei, jeg bruker heller pengene på folkeaksjonen for å kjøpe Tape-R et nytt liv! Vi er en STOOOOOR klubb! hehe... Planen er å sende han til en øde øy full av gamle ford-vrak, og uten internett-tilkobling! Noen som er interesserte?thumpsup Hehe :) fine - *små ler* Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg