audia6blb Skrevet Desember 13, 2014 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2014 Hei!Lånte bort bilen min til en bekjent idag som klarte kunststykke å fylle på feil. Han fylte fullt tank med bensin på min 2009 Touran 2.0 TDI DSG. Han sier at han ikke har startet bilen. Problemet er at bilen må stå over til mandag med full tank bensin før den skal på verksted, da ingen hadde mulighet til å ta den imot idag og imorgen er det stengt. Vil det skape problemer i og med at bensinen står i tanken såpass lenge? Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
highline 2001 Skrevet Desember 13, 2014 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2014 Hei Var borti det samme i sommer, da med en skoda.Min og stod fra lørdag til mandag, gjorde ikke noe sa de. Du bør snakke med forsikringa, da dette KAN bli kostbart. Er det fabrikkgaranti (bilen ikke 5 år), kreves det bytte av alt sier møller.Tank,rør,dyser, etc.. Min 2008 mod skoda var heldigvis ikke garanti på, slapp unda med 4500, var heldig kan man si Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Desember 13, 2014 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2014 Nei, er ikke noe problem å la den stå :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audia6blb Skrevet Desember 13, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2014 Det er bra, takker for svar ! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg