BOS Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Er det noen som kan vise meg hvordan RS6 felger ser ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 *ja-takk-bil* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Outrage Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 :) Siter På bil jakt [86] Utslitt bruksbil ala riskoker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOS Skrevet April 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Takk skal du ha!!!!! Er det noen som vet prisen på disse i forhold til RS2 som egentlig er en rimlig felg. Priser i 18" og 19"? Skal ha felger på min nye Passat som jeg får til uka og jeg vil jeg gjerne ha noen formeninger om felger. Blir 19" med 235/35 mye stivere å kjøre på enn 18" med 225/40. Dette bli hovedsaklig konebil så det må gå å bruke til "normal" bruk. Hun er vant til store hjul så jeg er ikke redd for fortaus kanter. Kom med inspill og anbefallinger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminator Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Originally posted by BOS Takk skal du ha!!!!! Er det noen som vet prisen på disse i forhold til RS2 som egentlig er en rimlig felg. Priser i 18" og 19"? Skal ha felger på min nye Passat som jeg får til uka og jeg vil jeg gjerne ha noen formeninger om felger. Blir 19" med 235/35 mye stivere å kjøre på enn 18" med 225/40. Dette bli hovedsaklig konebil så det må gå å bruke til "normal" bruk. Hun er vant til store hjul så jeg er ikke redd for fortaus kanter. Kom med inspill og anbefallinger. Neida, både 18" og 19" er litt hardt å kjøre på, men velger du 18" vil du angre 2 timer etter at de er montert. Kjøp RS6 kopi i 19" med 235/35 dekk, blir meget bra! Siter Vennlig hilsen RK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg