Hersker Hans Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Får faen meg nesten kun inn kanal 24 på bil stereoen min. Så fort jeg beveger meg utenfor Oslo, Asker eller Bærum kommune. feks Hønefoss eller Gardermoen så får jeg jo bare inn Kanal 24. Ikke mp3 P3 eller P4, P4 er jo litt ødelagt uansett. Jeg blir så sint. Dere her på stereo forumet. har kanskje noen tips om noen superantenner eller annet jeg kan gjøre for å forbedre radio mottakingen? Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Offtopic: Hvis du ikke engang får inn P4 i Gardermoen-området tror jeg det er på høy tid å skifte antenne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet April 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Ja :).. får det jo inn da. men på vei fra oslo til GDM er det mye skurring syns jeg. Tror jeg skal bytte antenne og kabel. Noen antenner som er bra eller dårlige? Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Finner noen skjulte antenner her: http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=31217 Bilstereoforumet er her: http://www.bilforumet.net/forumdisplay.php?forumid=57 Dette er nemelig Kjøp & Salg;) Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nlight Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Originally posted by Tombra Bilstereoforumet er her: http://www.bilforumet.net/forumdisplay.php?forumid=57 Dette er nemelig Kjøp & Salg;) Bilforumet.net > Andre Forum > Bilstereo > Jeg hater Kanal 24! Siter I like my women like i like my scotch.. 12 years old and mixed up with coke -03 Mazda 6 x93 Mazda 323 GT-R x91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Jeg boikotter Kanal24, bare pga hu derre Valgerd:ssip:fucku:fuckme2:anger2 Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 kjøpt deg en ny antenne du. lurt å kjøpe sånn som ligger i front ruta, så slipper du å ha en stor pisk på taket eller på en av skjermene Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 Originally posted by nlight Bilforumet.net > Andre Forum > Bilstereo > Jeg hater Kanal 24! Tråden ble flyttet etter jeg skrev det innlegget;) Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 Originally posted by Hersker Hans Får faen meg nesten kun inn kanal 24 på bil stereoen min. Så fort jeg beveger meg utenfor Oslo, Asker eller Bærum kommune. feks Hønefoss eller Gardermoen så får jeg jo bare inn Kanal 24. Ikke mp3 P3 eller P4, P4 er jo litt ødelagt uansett. Jeg blir så sint. Dere her på stereo forumet. har kanskje noen tips om noen superantenner eller annet jeg kan gjøre for å forbedre radio mottakingen? En ting som garantert vil hjelpe: Kjøp DAB radio.. Alle de stsjonene som sendes der er klokkeklare.. Ketil Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speeder Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 Originally posted by EmmaNorway En ting som garantert vil hjelpe: Kjøp DAB radio.. Alle de stsjonene som sendes der er klokkeklare.. Ketil Og hvor god dekning er det på dette....? Siter - 1995 Celica 2.0 GT- med slicks og coilovers til bane - 2015 Passat 2,0l 150hk TDI - 2015 Zoe R210 - 1998 Corolla 1.3x 1974 Boble, 1993 Vectra, 1998 Corolla 1,3, 2011 Outlander, 2008 Passat 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 Originally posted by Speeder Og hvor god dekning er det på dette....? over alt, alltid sånn ca.. funker sikkert fett det, men så koster det også litt.. kjøp deg ny antenne kjørte ifra GDM igår uten å skurre på p4 og hvorfor i det hele tatt gidde å høre på kanal 24 uten att det på noen som helst måte kommer noe bra ut av de?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mach1 Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 Originally posted by nissan s13 Jeg boikotter Kanal24, bare pga hu derre Valgerd:ssip:fucku:fuckme2:anger2 w0rd! Siter - 1969 Ford Mustang Fastback Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Originally posted by Hersker Hans Får faen meg nesten kun inn kanal 24 på bil stereoen min. Så fort jeg beveger meg utenfor Oslo, Asker eller Bærum kommune. feks Hønefoss eller Gardermoen så får jeg jo bare inn Kanal 24. Ikke mp3 P3 eller P4, P4 er jo litt ødelagt uansett. Jeg blir så sint. Dere her på stereo forumet. har kanskje noen tips om noen superantenner eller annet jeg kan gjøre for å forbedre radio mottakingen? Ill keep this simple...for å oppsummere :D Radio....antenne...eller anntennekabelen din er feck'd! :D EDIT: Dette er på en BMW 5-serie? Hvor har du antenna i så fall? @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet April 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Originally posted by @lpher Ill keep this simple...for å oppsummere :D Radio....antenne...eller anntennekabelen din er feck'd! :D EDIT: Dette er på en BMW 5-serie? Hvor har du antenna i så fall? @lpher Står en pisk på venstre bakskjerm, skal skaffe meg en ny antenne og kabel, og prøve å legge den utenom høytaler ledninger og strømledning til forsterkeren. Så det ikke blir noe støy. Hører faktisk på nrk klassisk og p1 og p2 til jeg får fiksa antenna så jeg får hørt på p4 :) får jo ikke inn p3 noe særlig heller. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calib'R Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Har DAB radio. Funker som f... Nesten CD-kvalitet. Anbefales hvis du hører mye på radioen. Siter BRENN !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg