Marius Skrevet November 14, 2014 Rapporter Share Skrevet November 14, 2014 Hei alle! Jeg driver nå å gjør research for å lage en ny versjon av Bilforumet igjen. Det kommer til å bli en 100% løsning laget på nytt der man har 100% kontroll på alt man kan gjøre og vil gjøre. Når det gjelder design og funksjonalitet så blir ikke forandrinene så store. Men mulighetene for å legge til tilpasninger og særegene endringer blir helt anderledes enn det som er i dag. Er det noen som har noen forslag til forbedringer? Og er det noen som kan fortelle kort hva de bruker Bilforumet til? Og er det noe du føler vi burde hatt? Marius Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet November 14, 2014 Rapporter Share Skrevet November 14, 2014 Kanskje at en har noe som skru hjelp der folk kan legge inn noe dem vil ha hjelp til med. Som for eksempel bytte av bremser eller soting av ruter også osv? Da tenker jeg sånn at det ble delt opp på forskjellige fylker som for eks nord Norge mitt Norge og Østfold sør Norge vest lande oppland. Så kan man spørre på forumet under fylket der mann hører til om noen interessert til å hjelpe så er det bare å legge inn svar lage tråd på hva man trenger hjelp til. Det kan verre bytte tjeneste eller ta litt betalt for jobben. Vet ikke om dette kan verre noe. Kanskje det er til stor hjelp til dem som ikke kan så mye. DETTE VAR BARE EN TANKE MercedesW124 reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 26, 2014 Rapporter Share Skrevet November 26, 2014 En god tanke - som har vært diskutert før, http://www.bilforumet.no/topic/295762-tjen-penger-pa-a-hjelpe-folk-pa-bilforumet/ Marius, blir det fortsatt med IP.Board 3.4.5 software? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg