Einarw Skrevet November 7, 2014 Rapporter Share Skrevet November 7, 2014 Hei! Ønsker å blinde EGR på min VW Passat 07-modell (førstegangsreg. 06) 1,9 tdi, 105 hk, BXE-motor. Er det noen som vet om man får noen feilkode da, eks. engine-lyset? Og hvordan man enklest mulig kan evt. fikse denne feilen? Hilsen Einar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet November 8, 2014 Rapporter Share Skrevet November 8, 2014 om u gir f i funksjoner som egr ventilen gjør så er det bare å gjøre det. dette er noe stort tull største dritt oppfinnelsen dem har laga til bil fortida. man kan få feil på lampe når man blender, enten så får du leve med den eller så får du kode den bort. første problemet du får da er att du ikke veit om det er noe gale med motoren etter på. får du goder vekk softwaren på bilen? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 8, 2014 Rapporter Share Skrevet November 8, 2014 EGR kan ikke kodes bort, men man kan blende den og legge en slange mellom innsug (via EGR) og inn på luftføring før LMM. Da vil man ikke få opp feilkoder heller Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet November 8, 2014 Rapporter Share Skrevet November 8, 2014 dette kan du gjøre? egr.pdf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einarw Skrevet November 8, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2014 Ok, takker for svar :) skal se når jeg får montert det, så ser jeg hva som dukker opp. Har skjønt at det kan hende det burde omprogrammeres etter blinding for å forhindre problemer som kan oppstå etter blinding. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet November 8, 2014 Rapporter Share Skrevet November 8, 2014 Se vedlegg som jeg la ut så gjør du det så skal det gå bra. Om du har tilgang på vag com da eller noen som du veit om som har og kan programmere dette for deg. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg