Pennypacker Skrevet November 6, 2014 Rapporter Share Skrevet November 6, 2014 Hei Sliter med at batteriet tappes om bilen står rolig for lenge, målt strømtrekk til 0,7A med dører låst. Som tittelen sier lyser nødlysbryteren hele tiden som jeg antar kan være synderen men klarer ikke finne sikringen til denne. Takker på forhånd for tips vedrørende dette. Er forøvring en Audi a4 B6 2001 1.6L Sedan. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 7, 2014 Rapporter Share Skrevet November 7, 2014 Prøv å bytt bryteren. Ikke sikker på om nødblinkreléet står inni bryteren på denne, men kan være den som feiler. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pennypacker Skrevet November 9, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2014 Ser ut som bryteren er grei, når jeg kobler fra batteriet og kobler det til igjen er lyset borte frem til jeg låser opp døra eller slår på tenninga, som får meg til å tro at det er en utgang på en eller annen modul som slår den på men som ikke slår den av. Noen som har ledningsdiagram for denne bryteren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 9, 2014 Rapporter Share Skrevet November 9, 2014 J519 er modulen som styrer dette. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pennypacker Skrevet November 13, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2014 Må vel bare krype til korset og få noen til å se på det. Om den er defekt skal det vel være mulig å lese det av med feilkoder eller ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pennypacker Skrevet November 16, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2014 Ingen koder etter at jeg fikk cleara de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonaLisa88 Skrevet April 19, 2019 Rapporter Share Skrevet April 19, 2019 Hei - mange år siden nå, men hvordan gikk det? Fant du en løsning på det? sliter med samme problem på en A3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 20, 2019 Rapporter Share Skrevet April 20, 2019 Kan komme av feil på låsekasse, ledningsbrudd til låsekasse eller feil på komfortmodul. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg