Gå til innhold

Råeste Volvo?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • 3 years later...
  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

360 rocker gata, er en Daff originalt tho.

Biler så billige som 1500 kr er sikkert mulig å få tak i, men ikke glemm avgifter omregistrering ol.

Noen kamerater av meg har egne driftebiler som ikke er skilta siden de bare kjører uti skauen med de som driftebiler, kanskje det er en ide.

System som pomper, tute på romper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

360 rocker gata, er en Daff originalt tho.

Biler så billige som 1500 kr er sikkert mulig å få tak i, men ikke glemm avgifter omregistrering ol.

Noen kamerater av meg har egne driftebiler som ikke er skilta siden de bare kjører uti skauen med de som driftebiler, kanskje det er en ide.

 

Denne gangen gravde du opp en 4 år gammel tråd, faktisk..

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

360 rocker gata, er en Daff originalt tho.

Biler så billige som 1500 kr er sikkert mulig å få tak i, men ikke glemm avgifter omregistrering ol.

Noen kamerater av meg har egne driftebiler som ikke er skilta siden de bare kjører uti skauen med de som driftebiler, kanskje det er en ide.

haha, skulle ikke hvert lov å bumpe opp en 4 år gammel tråd! ...

 

BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes!

http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe!

Gatebil Magazine Freelancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svårt att lista och välja men jag gillar den 760 Grp. A prototyp som jag med förvånade ögon fick se nu senast då jag var på Volvo Museumet för ungefär 100:ade gången.

 

760 Grp. A kanske några frågar sig men det var faktiskt den som de från början hade avsett som sin märkesbooster i banracingen. Enligt den rätt tunna informationen som stog på skylten om bilen uppgavs det att det av flera orsaker inte blev just 700-serien, även om de fick nytta av prototypen i testsammanhang inför satsningen med 240.

 

Själva bilen var en låg, svart sak med reglementsenlig spoiler bak samt BBS-fälgar i guldlack. Inget speciellt utvändigt egentligen och inredning utplockad precis som krävs för racing. Har tyvärr inte lyckats få tag i bilder och har inte tagit några själv heller men det var exakt som en 240 Grp. A i specifikationerna och byggsnitt. Inget direkt monster till utseende men den föll mig i smaken.

 

 

Denne Bilde681.jpg

Bilde671.jpg

Og denne er ikke så verst. Dårlig bilde fra mobil men men... Bilde621.jpg

Bilde64.jpg

Bilde561.jpg

Bilde65.jpg

 

Fint det museet. Skulle bare hatt mer tid og et ordenlig kamera når jeg var der.

 

heh 4 år gammel tråd faktisk, det la jeg ikke merke til..

x 87 laurel 2.4

x 78 242 turbo

x 96 106 rallye

x 85 740 tic

66 ford falcon futura

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OG DET SIER DU SOM KJØRER NAZIBLEKK... DET FINNS KUNN EN BIL VOLVO ALT ANNET ER FRAMKOSTMIDLER.

 

Selv om du liker Amazon, kan du lære deg data, og normal folkeskikk.. Respekter andres meninger, skru av Caps Lock, ro deg ned, og slutt å skrive tull i fire år gamle tråder...

Dessuten hører denne tråden hjemme i Volvo-forumet.

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[OUOTE=Haakon_A]volvo amazon, gul med sorte cobrastriper over. 2 store runde 1000m bak grillen, store hjul bak, litt mindre forran, sveisa sammen diffen, recaro stoler uten belte, nada intreør, bare speedometer.

150 hk. elite:D

 

Jeg teller 4 hjul...hvilken bil er dette? =)

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den peneste volvoen jeg har sett går på fosen eller i Trondheim i sør-trøndelag.

Det er en orange/mørk rød volvo 240Tic.

Den har litt tonede ruter og felger som ligner litt på Rondell 0058 felgene,uten like bred kant.

Bilen er helt original utenpå,og har rødlakkerte baklys med en sånn plate mellom blinklysene.(også rød)

Det er den fineste volvoen jeg har sett,den traff meg rett i hjertet,husker jeg snudde da jeg møtte denne bilen på Klett i fjord høst.(jeg kjørte svart 245)

Den bruker å stå parkert utenfor Mascot på Brekstad.

Så hvis du er her,speak out.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår