mondain Skrevet Mars 8, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2002 hehe,tøft. Siter Nissan 200SX '90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaxHarry Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 360 rocker gata, er en Daff originalt tho. Biler så billige som 1500 kr er sikkert mulig å få tak i, men ikke glemm avgifter omregistrering ol. Noen kamerater av meg har egne driftebiler som ikke er skilta siden de bare kjører uti skauen med de som driftebiler, kanskje det er en ide. Siter System som pomper, tute på romper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 det finnes INGEN, jeg gjentar INGEN fete volvoer... alle er Rammelig stygg. slik er det bare=) Og det kommer fra en med s6, rå bil uten særpreg overhode:D Slutt og være så negativ, syns du f.eks. ikke at volvo S70 Awd R er en helt allright bil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 360 rocker gata, er en Daff originalt tho. Biler så billige som 1500 kr er sikkert mulig å få tak i, men ikke glemm avgifter omregistrering ol. Noen kamerater av meg har egne driftebiler som ikke er skilta siden de bare kjører uti skauen med de som driftebiler, kanskje det er en ide. Denne gangen gravde du opp en 4 år gammel tråd, faktisk.. Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 360 rocker gata, er en Daff originalt tho. Biler så billige som 1500 kr er sikkert mulig å få tak i, men ikke glemm avgifter omregistrering ol. Noen kamerater av meg har egne driftebiler som ikke er skilta siden de bare kjører uti skauen med de som driftebiler, kanskje det er en ide. haha, skulle ikke hvert lov å bumpe opp en 4 år gammel tråd! ... Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoemil Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 det finnes INGEN, jeg gjentar INGEN fete volvoer... alle er Rammelig stygg. slik er det bare=) OG DET SIER DU SOM KJØRER NAZIBLEKK... DET FINNS KUNN EN BIL VOLVO ALT ANNET ER FRAMKOSTMIDLER. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wunderbaum Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Svårt att lista och välja men jag gillar den 760 Grp. A prototyp som jag med förvånade ögon fick se nu senast då jag var på Volvo Museumet för ungefär 100:ade gången. 760 Grp. A kanske några frågar sig men det var faktiskt den som de från början hade avsett som sin märkesbooster i banracingen. Enligt den rätt tunna informationen som stog på skylten om bilen uppgavs det att det av flera orsaker inte blev just 700-serien, även om de fick nytta av prototypen i testsammanhang inför satsningen med 240. Själva bilen var en låg, svart sak med reglementsenlig spoiler bak samt BBS-fälgar i guldlack. Inget speciellt utvändigt egentligen och inredning utplockad precis som krävs för racing. Har tyvärr inte lyckats få tag i bilder och har inte tagit några själv heller men det var exakt som en 240 Grp. A i specifikationerna och byggsnitt. Inget direkt monster till utseende men den föll mig i smaken. Denne Og denne er ikke så verst. Dårlig bilde fra mobil men men... Fint det museet. Skulle bare hatt mer tid og et ordenlig kamera når jeg var der. heh 4 år gammel tråd faktisk, det la jeg ikke merke til.. Siter x 87 laurel 2.4 x 78 242 turbo x 96 106 rallye x 85 740 tic 66 ford falcon futura Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 OG DET SIER DU SOM KJØRER NAZIBLEKK... DET FINNS KUNN EN BIL VOLVO ALT ANNET ER FRAMKOSTMIDLER. Selv om du liker Amazon, kan du lære deg data, og normal folkeskikk.. Respekter andres meninger, skru av Caps Lock, ro deg ned, og slutt å skrive tull i fire år gamle tråder... Dessuten hører denne tråden hjemme i Volvo-forumet. Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 [OUOTE=Haakon_A]volvo amazon, gul med sorte cobrastriper over. 2 store runde 1000m bak grillen, store hjul bak, litt mindre forran, sveisa sammen diffen, recaro stoler uten belte, nada intreør, bare speedometer. 150 hk. elite:D Jeg teller 4 hjul...hvilken bil er dette? =) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Tja, det kommer jo en ny S80 som blir lansert i mars (tror jeg). Meget pen bil med attraktive motorer som f.eks. D5 (185hk), T6 (272hk), V8 (315hk). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Her ere etter min mening de feteste Volvoene http://www.evolvecars.com/site/index.php?_rq6 S60R vil ha.. Den blå er sjuk.. har selv sitti på med en s80 Twin charger, som det sto på topplokket. den gikk da godt den og.... dette vart en ca2000 mod Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Den peneste volvoen jeg har sett går på fosen eller i Trondheim i sør-trøndelag. Det er en orange/mørk rød volvo 240Tic. Den har litt tonede ruter og felger som ligner litt på Rondell 0058 felgene,uten like bred kant. Bilen er helt original utenpå,og har rødlakkerte baklys med en sånn plate mellom blinklysene.(også rød) Det er den fineste volvoen jeg har sett,den traff meg rett i hjertet,husker jeg snudde da jeg møtte denne bilen på Klett i fjord høst.(jeg kjørte svart 245) Den bruker å stå parkert utenfor Mascot på Brekstad. Så hvis du er her,speak out. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Den råeste Volvo jeg har sett er det faktisk en her på forumet som eier... 240'n til 240tic er ultra feet!! 240tic sin Volvo 240 Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Er et par fete på/i gate bil bladet som kom i dag og da.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Syntes en passe lav sort V50 sport og 18'' er heftig jeg!! Original! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg