Jens M.I.S Skrevet September 29, 2014 Rapporter Share Skrevet September 29, 2014 Driver og fikser litt på en 2002 Ford Ranger, og fikk beskjed av delepushern min at han kunne skaffe all teknisk info. Det kunne han ikke, så nå står jeg med en demontert 2,5l Tdi Mitsubishi motor. Motoren har en en akslet kam med 12 ventiler og justerbare løfte armer. Det er disse som må justeres da motoren lakk kompresjon i toppen før og vakuumtesting viser at ventilene i utgangspunktet er tette. Info om justering av ventilene på denne motoren viser seg og være litt vrienr, så er det noen her som hjelpe meg med og skaffe info eller noen tips for og få jobben gjort? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet September 29, 2014 Rapporter Share Skrevet September 29, 2014 Ring Ford forhandleren i ditt distrikt, de kan garantert gi deg de spesifikasjonene du trenger. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg