strengel Skrevet September 24, 2014 Rapporter Share Skrevet September 24, 2014 Hvordan aktiverer jeg blnklysene foran sånn at dem lyser hele tiden som usa blinkere... Kan jeg laste ned noe program på min pc som jeg kan koble til bilen ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 24, 2014 Rapporter Share Skrevet September 24, 2014 Du kan kode dette med VCDS - om bilen er ny nok. Programmet kan du laste ned gratis, men kabelen koster drøyt 3000,- Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
strengel Skrevet September 24, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2014 Hva heter programmet, å vet du hvor jeg får tak i denne kabelen. Har forresten en VW Touran 2011 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 25, 2014 Rapporter Share Skrevet September 25, 2014 Programmet heter (som jeg skrev) VCDS og kan lastes ned på Ross-Tech sine sider. Kabel med lisens (trengs for omkoding) kan kjøpes samme sted, eller hos Bildiagnose.no. Har samme kabel selv, koster 3450,- Eller du kan se HER om det er noen i nærheten av deg som kan gjøre dette for deg - for en billig penge Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg