bmw20 Skrevet September 24, 2014 Rapporter Share Skrevet September 24, 2014 Hei. har en a4 1.8tq 95mod som eg har startproblemer med. var ute en dag å kjørte helt vanlig, parkerte bilen å når eg skulle starte den igjen skjedde det ingenting. (starter helt fint viss eg triller igang.) har prøvd å sjekket alle sikringene, strøm er det nok av. vrir om nøkkelen å tenning går på, men null reaksjon i starter. noen som har vert borti dette før eller kan ha noen anelse om va det kan ver ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 24, 2014 Rapporter Share Skrevet September 24, 2014 Mål om du har spenning på den tynne ledninger inn på starter mens du prøver å starte.Om ikke kan feilen være i bakstykket på tenningslåsen. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw20 Skrevet September 24, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2014 fikk beskjed om at det er sluttstykke på tenningslåsen mest sannsyling. er visst en ting som pleier å ryke på di hvor vanskelig er det å ta av den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 24, 2014 Rapporter Share Skrevet September 24, 2014 Som jeg skrev, mål og du er sikker på hva det er som er galt ;) Skifte bakstykke har jeg laget en guide for, dog er denne for B4/C4 modellene, ikke B5 som du har. Men du får noen hint ;) GUIDE: Demontere instrumentpanel og tenningslås B3-B4, C3-C4 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw20 Skrevet Oktober 1, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2014 takk for svar, får sjekke det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg