acoupe Skrevet April 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 hadde du gitt meg lån ?..hehe:D Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Originally posted by acoupe hadde du gitt meg lån ?..hehe:D He,he. Alt går gjennom kredittsjekk så hjelper ikke så mye om jeg vil om det får nei fra den. BTW: Fiksa billån til han som kjøpte gamlebilen min da.... :cool: Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet April 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Kan du mye om forsikring ? Hvis jeg forsikrer en audi coupe ombygd til en 10v turbo motor. Kan du si sånn ca mye jeg må betale i forsikring ? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Forbrukslån er ikke noe triks. Høye renter. Spar heller opp penger, eller snakk med familiemedlemmer om evt å låne litt smått av dem.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg