Leirdalen Skrevet September 20, 2014 Rapporter Share Skrevet September 20, 2014 Jeg har en 98- mod 1,9 tdi, der airbag varsellampen har begynt å lyse, hva er den mest vanlige årsaken til det? Må dette fikses før jeg kan få bilen eu-godkjendt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet September 20, 2014 Rapporter Share Skrevet September 20, 2014 Ta en diagnose på bilen. Evt slett feilkodene som ligger i systemet. Er du heldig slukker lampa uten at du trenger å gjøre noe. Forsetter lampa å lyse så sjekk feilkoden(e) du fikk. Det står i klartekst hva som er galt (bruker å gjøre) Ja, dette er nok en feil på PKK. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 20, 2014 Rapporter Share Skrevet September 20, 2014 Typisk er dårlig kontakt på slepering til rattet, eller ledninger til sete. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirdalen Skrevet Oktober 2, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2014 Hvordan sletter man feilkodene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Oktober 2, 2014 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2014 Du må koble til et diagnose apparat.Ta en titt her Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
møkkapassat Skrevet Oktober 21, 2014 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2014 Min lyser også, men jeg har tatt den ut og startet bilen. Løses ved å slette feilkode. Men nå lyser den selv etter at nøkkelen er tatt ut av tenningen. Noen vært borti det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tvinitla Skrevet Januar 25, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2015 Har en Passat 1,9 TDI 2005 og varsellampen for aribags har lyst et par mnd. Prøvde å lese feilkoder med en OBD2-leser, men finner ikke noen feilkoder eller annen info på airbags. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 26, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2015 Får du kontakt med airbag-modulen da? Får du opp andre feilkoder? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg