Glacius Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Hey guys here is my Subtle Kia COncept all new parts are made from scratch except the new stearing wheel ...i changes the colour and added new concept looking rims.., the lights are made from scratch so is the vent and the lip is brushed and cloned some reflections from the original.. i manage to keep the sun reflections on the paint * that was a bitch to do* and i brushed the roof and the side window and the interior neons from scratch so did i do on the side window reflection .and the skirt is fully brushed. hope u like it cheers 8) PS thanks to ALL who helped me ZVT and Urban the original\ My Concept and the carbon version thanks to Gary :wink: Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 som vanlig så er det du lager helt KONGE! Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Hvor har det blitt av watermarkinga? :D Pent forresten! Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet April 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Originally posted by Krissa Hvor har det blitt av watermarkinga? :D Pent forresten! hehe jo :D tenkte paa det men det ødelegger selve bildet ..anyways i SAKSØKER ræven av de some stjeler ahaah:D Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Meget bra. Beste hittil? Eneste som er rart er at frontfangeren er lavere på venstre side. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 sinsykt bra. men som boxer sa, fronten ser lavere ut på venstre siden :) Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet April 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 ja shit eheh skygge problem:D Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Ikke skyt meg hvis jeg tar feil her, men i og med at vinduet på siden blir såpass belyst av solen, ville ikke da resten av siden på bilen ha vært litt lysere? Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet April 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 NEI !!! heheh det er SPEIL SOTING HAHAHHA:D SYND DET!!!! :P hehe me du er IKKE den første som sier det da ;) Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jallis Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 helt rå mod.....fatter ikke hvordan du klarer d.... Siter live fat, die young, and leave a big, fat, corpse... ->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:) x: honda civic lsi x:mazda 1,6 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Sinnsykt fet mod..må jeg si at jeg ikke liker originalen men din versjon...OMG.... det er en ting som jeg har sett og det er at det er igjen noen prikker fra når du airbrusha vekk spoilern...hvis du skjønner hva jeg mener..;) Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SMP Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Du er bare best!!! :) Siter <o>1996 Audi A4 1,8TQ <x>1994 Audi 80 2,0 <x>1986 Volvo 240 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Originally posted by MSpeed Sinnsykt fet mod..må jeg si at jeg ikke liker originalen men din versjon...OMG.... det er en ting som jeg har sett og det er at det er igjen noen prikker fra når du airbrusha vekk spoilern...hvis du skjønner hva jeg mener..;) Er noe klona merker i asfalten bak der som går igjen 4 ganger og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg