pionersport Skrevet September 13, 2014 Rapporter Share Skrevet September 13, 2014 Hei Har nylig kjøpt meg en 2006 modells Passat stv, Men kupelyset fungerer ikke, heller ikke leselamper foran eller bak i bilen. Noen som har peiling på hva problemet kan være? evnt har vært borti problemet før? Finnes det noen sikringer til kupelyset? Står ikke i manualen til bilen..... Siter VW passat 25006Ford fiesta 1999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightking Skrevet September 13, 2014 Rapporter Share Skrevet September 13, 2014 Hei. jeg har samme bil! Jeg sliter med at det ikke fungerer når døren lukkes opp. Men fungerer med å trykke på hver enkelt knapp.. Har også funnet ut at hvis jeg dytter litt på panelet i taket så virker d litt. så her er det nok dårlig/defekt bryter i taket.. Siter Bilforumet.noModerator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg