ocean77 Skrevet September 3, 2014 Rapporter Share Skrevet September 3, 2014 Hei Håper noen har noen tips, Klima anlegget i min golf 4 2001 mob 1,6 har sluttet å virke, dvs at det har sluttet og komme kald luft ut av det. Kommer varm luft i stedet, ikke spesielt varm, men nok til at jeg lurer. har tenkt på kjølemediet, men ikke fått noe sjekket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet September 3, 2014 Rapporter Share Skrevet September 3, 2014 Tomt for gass. Fyll opp anlegget med ny gass så skal du se at det blir kaldt igjen Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_waldemar Skrevet September 3, 2014 Rapporter Share Skrevet September 3, 2014 Få gjerne i sporstoff ved fylling,har du lekkasje er det enkelt å finne dette senere med UV lys. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet September 3, 2014 Rapporter Share Skrevet September 3, 2014 Dem bruker å trykkteste anlegget før dem fyller opp i ny gass. Så da vil de evt finne ut om det er lekkasje i anlegget Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ocean77 Skrevet September 4, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2014 Tusen takk for tipsene. Jeg tenkte også å skifte filter i bilen selv. hvilke filter er det i bilen ? Kupefilteret er på passasjer siden ute i panseret, og luftfilter er under motor dekselet mellom motoren og torpedoveggen ? er det flere filter da ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet September 4, 2014 Rapporter Share Skrevet September 4, 2014 Bensinfilter er det også og det er ved det ene bakhjulet under bilen, så er det jo oljefilter på motoren :-) Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ocean77 Skrevet September 5, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2014 ok tusen takk :), og oljefilteret vet jeg at den har :P hehe Espen Solheim reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg