golf-mk2 Skrevet August 26, 2014 Rapporter Share Skrevet August 26, 2014 Kjøpt meg vr6 med masse feil på. Så lurte eg på om det Er nåken som har nåken gode tips til hvordan eg kan få vr6'en min til å gå på tomgang? Dauer me ein gong eg slepper gasspedalen når Ann er kald. Når han begynner å få lonk så sviver han fint. Å er det nåken så har el koblings skjema til denne bilen? Er 93 mod. Er problemer med el vindu å nesten alt aentg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazor Skrevet August 27, 2014 Rapporter Share Skrevet August 27, 2014 Sjekk tomgangsregulatoren din og vakumsystemet, tomgangsregulatorene bruker å fylle seg med "grums" fra oljeåndingen som kommer inn i rett før den. En vr6 jeg hadde som ikke gikk på tomgang ble som en helt ny bil etter jeg renset tomgangsregulatoren. Skru den av å fyll den med bremserens og få den skikkelig ren. Når det gjelder koblingsskjema kan du sjekke denne linken: http://www.a2resource.com/electrical/CE2.html Her ligger koblingsskjemaet til sikringsboksen med fargekoder til ledningene, som du ser der er ikke det så mye ledninger som går til elektriske vinduene. Har 2 vindusheismotorer med mekanisme til golf 3 vr6 liggende, så om du trenger send meg en PM. - mazor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf-mk2 Skrevet August 28, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2014 Takk for tips og link ;) trur ikkje de er nåke gale me vindusheisane for dei går opp å ner men dei slutte å fungera å plutselig fungere dei igjen. så er kanskje rele så er gåent. ska prøva å få sitt på de iløpe Av helgå;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg