Gå til innhold

VAG-COM hjelp!

Ranger emnet


Bollibompa

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Lurer på om det er noen i Oslo/Akershus området som har VAG-COM eller har tilgang/mulighet til å hjelpe meg fikse en feilkode jeg har fått på min Audi A1 etter jeg byttet seter i den og bilen ikke kjente igjen airbagene i nye setene.

Har vært på møller men de hadde tydeligvis ikke lyst til å røre dette da det ikke var de som hadde byttet setene.

 

Jeg kan også kjøre lengere ut av Oslo/Akershus området hvis det er noen på sentral-østlandet som kan hjelpe smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke opp noen kode, da jeg ikke har noe utstyr, men airbag lampa lyser pga missmatch på serienr på airbaggene i de nye setene, derfor har den satt seg i en standar status 0000 som man må bruke en vag-com for å fikse.

 

Jeg har funnet ut dette fra en britisk A1 forum (link til tråd http://www.a1-forum.co.uk/a1forum/viewtopic.php?f=27&t=110058&p=335898#p335898 )

Han forklarer litt hva som trengs å gjøres og linket i tillegg denne http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/airbag-coding.html

 

Så jeg trur det bare er å sette inn koden igjen i feltet så vil problemet være løst i følge han fra det forumet og flere andre kilder.

 

Men 100% er jeg ikke da jeg ikke har stort peiling på dette :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, vel det gikk rett vest :P nei det blir litt langt ja.

 

Ja det kan jo være greit og holde seg unna jallascannere ja, jeg fant en tråd om akkurat dette på vacn.no, om ei som bor ved gardermoen som har dette, men jeg vet ikke om jeg er serlig lysten på å betale 500kr for å bli medlem der for bare å spørre henne om hjelp :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår