olsole Skrevet August 18, 2014 Rapporter Share Skrevet August 18, 2014 Har fått problemer med parklysa i front på min 2006 touran, når jeg starter bilen virker di ca 1-2 sek så skrur di seg av og får feilmelding om at di er defekte. Har noen svar på dette ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet August 18, 2014 Rapporter Share Skrevet August 18, 2014 Har du byttet pærer til LED? Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olsole Skrevet August 19, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2014 Ja jeg prøvde å bytte til led lys men di ville ikke lyse, byttet til bake men da ville ikke di heller virke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet August 19, 2014 Rapporter Share Skrevet August 19, 2014 LED er polaritetsbestemt, dvs at de må ha pluss og minus på rett plass. Fungerer ikke en LED pære snus pæra. Biler med CAN-BUS må ha en motstand for at LED skal fungere, da de trekker så lite strøm at bilen tror pæren er gått istykker. Det er å få kjøpt pærer med innebygd motstand, de blir veldig feilaktig kalt CAN-BUS pærer.Siden vanlig halogen pære nå ikke virker har du enten fått kortsluttet noe, glemt en kontakt el. Gå over en gang til og ta en titt.Sjekk også sikringene. Quattro73 reagerte på dette 1 Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg