snoop Skrevet Juli 5, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2014 i mitt vognkort har jeg orginalt 16 toms felger, mens det nederst på siden står alternativ felg, 7x17. kan jeg da lovlig uten problemer ved eu kontroll montere felger 7,5x17?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juli 5, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2014 Så lenge du har klaring til chassis mm så går det fint, det de pirker på er innpresset (ET) som maks kan avvike +/- 7.5mm fra originalt innpress. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Juli 5, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2014 Og rulle omkretsen må være innenfor 5% fra originale dekk dim Har selv hatt 19" felger på EU kontrollen som har vært lovlige. De sa ingenting på det Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg