Rune77 Skrevet Juli 2, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2014 Gjelder en Grand Vitara 2,0 TD 2004 modell. Klimaanlegget har begynt å fuske. Det fungerer bare til tider. Det er ny og nok gass i anlegget. (feilen var der før det ble etterfylt også) Noen som har tips på feilsøkning? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pjsveum Skrevet Juli 2, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2014 Jeg vil tro at det er no dårlig kontakt i noe ledninger... Prøv å se på kjølekompressoren når det fusker om komp går rundt eller om klutsjen kobler ut å inn..!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnUnm Skrevet August 16, 2014 Rapporter Share Skrevet August 16, 2014 Gjelder en Grand Vitara 2,0 TD 2004 modell. Klimaanlegget har begynt å fuske. Det fungerer bare til tider. Det er ny og nok gass i anlegget. (feilen var der før det ble etterfylt også) Noen som har tips på feilsøkning? Jeg måtte bytte rele som styrer AC. Det er visst noe som blir utbrent .. Finner det i motorrommet i hovedsikringsboksen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightking Skrevet August 16, 2014 Rapporter Share Skrevet August 16, 2014 Typiske feil på disse bilene er kjølevifta foran som pleier å sette seg fast. Slukker lyset i AC knappen når den ikke fungerer? hvor lenge fungerer den og hvor lang tid virker den ikke osv?? Siter Bilforumet.noModerator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenthrr Skrevet August 31, 2017 Rapporter Share Skrevet August 31, 2017 On 8/16/2014 at 4:56 PM, mnUnm said: Jeg måtte bytte rele som styrer AC. Det er visst noe som blir utbrent .. Finner det i motorrommet i hovedsikringsboksen. @mnUnm, er det lett å lokalisere i hovedsikringsboksen? Hvor kan jeg bestille nytt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenthrr Skrevet September 12, 2017 Rapporter Share Skrevet September 12, 2017 On 8/31/2017 at 9:06 AM, kenthrr said: @mnUnm, er det lett å lokalisere i hovedsikringsboksen? Hvor kan jeg bestille nytt? Jeg klarte å lokalisere releet, men hvor kan jeg få kjøpt nytt? Jeg finner ingen som har disse releene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightking Skrevet September 12, 2017 Rapporter Share Skrevet September 12, 2017 Du får nytt på Rsa Siter Bilforumet.noModerator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg