Gå til innhold

Problemer etter chipping av 1.8T

Ranger emnet


zarten92

Anbefalte innlegg

Heisann! 

 

Jeg har fått litt problemer etter at jeg chippet min a4 1.8T 2002, det som skjer er at når jeg drar på opp i mot 5k rpm så virker det som om turboen kobler seg ut og slutter å lade, men den starter igjen på 5.5k rpm ca. Kan dette være en ventil eller noe som ikke klarer å holde på turbotrykke og at jeg bør bytte den, evt. hvilken?

 

Har også et problem når jeg starter bilen etter jeg har kjørt den varm, at den dauer ut når jeg starter den. Av og til ligger den bare og subber på 100 rpm. Dette kom også etter jeg chippa bilen.

 

Setter pris på alle svar som kan hjelpe meg å finne ut av problemene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår