jorock Skrevet Juni 22, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2014 Driver å leter etter en billig arbeidsbil. Og da vurderer jeg blant annet passat 01-04 mod tdi. Da jeg ser at det er flere passater med automat til salgs og flere av disse er med feil. Så derfor lurer jeg på hvordan disse kassene er? Er det greit å kjøpe disse eller må man bare holde seg unna? Tiptronic ikke DSG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Juni 22, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2014 Kassene har dårlig rykte. Men er jo mange automater som går mange hundre tusen uten feil, så kan jo være heldig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Juni 22, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2014 Har man god service på automatkassa og ikke tuller med effekten på motoren så har man en girkasse som holder. Så fort man er sløv med servicen og begynner med tuning så er de kassene svake Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorock Skrevet Juni 22, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2014 Så da må man se om man finner en med god historikk.. Da det er flere på nett som hakker, nykker etc så lurer jeg også på hva er det som svikter på disse? er det jævli dyrt å rep?? kan flush være nok til at de blir bedre(sånn veldig generelt) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Juni 22, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2014 Hadde ikke vurdert en passat med automat en gang. Har ikke noe og utsette på 1,9 tdi motoren og bilene ellers. Det som går igjen er: vindusheiser og låsekasser. Fukt i gulvet som fører til deffekt komfortmodul. Sjekk alt det elektriske ellers. Forstillinga går også igjen. Er dyrt hvis du må skifte hele greia på begge sider. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg