EaglePilot Skrevet Juni 22, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2014 Lettere å prøve CDI'en dersom du har en OK og OK coil, visste ikke du hadde dette. Sjekk alltid det som er lettest først, men bare 1 ting om gangen for å eliminere. Sjekket du gnisten med "modifisert" tennplugg? Siter Dersom alle alltid ville ha det beste, ville alle kjøre amerikansk bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juni 22, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2014 Jeg vil påstå at å sjekke komp. er veldig enkelt.Biltema selger billig komp. måler for noen hundrelapper. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Juni 22, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2014 komp.test blir det neste nå ja. Om jeg ikke har noe komp, hva er det som er ødelagt da? Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EaglePilot Skrevet Juni 22, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2014 Husker jeg ikke feil så er det simmeringer på veiven som kan gå gal og lekke = du får ikke start / komp........ eller husker jeg feil? Siter Dersom alle alltid ville ha det beste, ville alle kjøre amerikansk bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EaglePilot Skrevet Juni 22, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2014 Sett fingen i plugghullet og trø ivei på kicken - uten tenning på - du vil kjenne dersom du har litt comp. = gratis comptester! ;>) Siter Dersom alle alltid ville ha det beste, ville alle kjøre amerikansk bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Juni 22, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2014 Scooteren har startet nå. Sjekket gnist på pluggen og gnisten sto mellom senter og "ramma" på pluggen. Så jeg rengjorde pluggen godt, lot motoren gå litt på starteren uten pluggen i. Satte inn pluggen og startet opp. Etter mye om og men. Gikk ikke helt rent på førsten, og klarte ikke å holde seg på tomgang. Men det kom seg etterhvert. Men nå har jeg fått et nytt problem da. Scooteren starter og går, men etter kort tid så holder den igjen på gassen. Gir gass men ingenting skjer, også plutselig kommer det litt gass men like etter så er det null respons. Om jeg stopper scooteren så kan jeg kjenne at den også gir litt gass av seg selv. Ligger litt på turtall, men den gir seg også etter få minutter. Så regner med at det kun er fin justeringa som står igjen nå Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg