Mrfredrikas Skrevet Juni 17, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2014 HeiheiJeg har en Audi a4 turbo quattro b5 96 mod.Jeg har nettopp vært inne på eu kontroll og fikk en 2 er feil på parkbrems. 50 % skevtrekk.Jeg har byttet begge caliperne.Det er kun venstre hjulet som låser seg når jeg drar hardt i brekket.Jeg har hørt at det finnes en stramme mekanisme men vet ikke hvor eller hvordan den funker.Jeg har funnet en type mekanisme som ligger som en hylse rett ved høyre dekket. ( bilde komme ) men jeg forstår ikke hvordan denne mekanismen fungerer.Jeg driver kun med hobbyskruing så vis noen kunne forklart veldig detaljert hadde det vært flått!Takk for alle svar MvhFredrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrfredrikas Skrevet Juni 23, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2014 Ingen som har vært borti dette før ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg