Woodhomen Skrevet Juni 16, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2014 Hei, er de nokon her som kan skaffe El Tegninger til AC anlegg på Seat Leon 2002? Kan også vere til Golf, eller Audi A3 ? Problemet mitt er at Clutchen til kompressor slår ikke inn, når eg tar av tilkoblinga til kompressoren (Clutchen) og måler spenninga måler eg kun 9,3V. Diagnose sier at spenninga her er 14,3 V. Setter stor pris på all hjelp! Mvh Andreas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juni 16, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2014 Følg ledningen og åpne alle kontakter og se etter korrosjon. Et el. skjema vil ikke hjelpe deg i stor grad siden du alikevel må gå over hele kretsen for å finne feilen.Men hvis du lager deg en bruker på Vagcat.com finner du mye nyttig info der. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woodhomen Skrevet Juni 16, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2014 Hei Takker for svar! Har prøvd å følge litt, men de er jo så jævla trangt over alt, og kablene ligger jo i pølser :-p Nokon som har fleire idear så tar eg i mot med takk :) Andreas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg