vegard19 Skrevet Juni 4, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2014 Hei. La merke til en lekkasje fra motorommet idag. Det er et rør som går ifra torpedo og videre til radiator etter det jeg kunne se. Det jeg lurer på er hva det røret er til? Så også at den går videre innpå en slange både mot radiator og torpedovegg. Legger ved et par bilder her via en link. Siden jeg ikke fikk til å legge ut her via dette forumet. http://postimg.org/image/fnzf7572r/ http://postimg.org/image/ukhxhmvtr/ Håper på hjelp fra dere. Mvh. Vegard Siter Bmw 316 (e36) R.I.P Bmw 320 (e36) Solgt Nissan Primera (p11) Solgt Audi 2.6 (a6) 95 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard19 Skrevet Juni 5, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2014 Ingen som vet? Siter Bmw 316 (e36) R.I.P Bmw 320 (e36) Solgt Nissan Primera (p11) Solgt Audi 2.6 (a6) 95 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet Juni 5, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2014 Du har automat? Hvis ja, så kan det kanskje være rørene til oljekjøleren. Det ser også ut som om du burde bytte olje siden den er kull-svart :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard19 Skrevet Juni 5, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2014 Takk for svar remulade. Dette er manuell så derfor jeg lurte på hva den egentlig var til. Olja på kassa vet jeg ikke om har blitt bytta enn gang. Aldri blitt byttet under mitt eie. Snakket med en igår og han også trudde det var noe kjøling til girkassa. Men viste ikke at manuelle kasser hadde dette isåfall? Siter Bmw 316 (e36) R.I.P Bmw 320 (e36) Solgt Nissan Primera (p11) Solgt Audi 2.6 (a6) 95 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet Juni 5, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2014 Tror ikke manuell har det nei :S Da har jeg ikke noe ide om hva det kan være nei. Du får forsøke å følge slangene i begge retninger og se hvor de ender opp :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard19 Skrevet Juni 6, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2014 Ja okei. Takk skal du ha værtfall :) Siter Bmw 316 (e36) R.I.P Bmw 320 (e36) Solgt Nissan Primera (p11) Solgt Audi 2.6 (a6) 95 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg