strengel Skrevet Juni 1, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2014 00895 -Cruise Control Switch (E45) 564 -Boost Pressure Regulation 5784 -Please Check DTC memory of steering wheel electronics. Noen som vet om hva jeg må bytte av deler??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juni 1, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2014 Slett alle feilkoder og kjør deg en 10-20km for så å lese av igjen.Turbotrykket kan være VTG systemet som henger pga. koks, sprekk i slange® på trykkside, WG stag som ikke beveger seg eller vakuum problemer.Cruise Control sier seg nesten selv, feil på bryter. Men fungerer den?Siste sier at du skal sjekke feilkoder på styre elektronikk. Har du ei lampe i instrumentpanelet (gul eller rød) som viser et lite ratt? Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
strengel Skrevet Juni 2, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2014 Turboen virker forsåvidt hele tiden men når jeg har litt høyt gir og gir pådrag så hender det ofte at turboen slutter å virke. Da jeg stopper motoren så virker den igjen.. Cruise controllen virker en god stund så pluttselig så kan den stoppe, da slukker bare lampa som lyser(grønn speedometer) at den er på. og kommer ingen feil opp på instrumentet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
strengel Skrevet Juni 22, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2014 Har du noen flere gode svar på hva som kan være feil Jesper1201 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg