Azzido Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 velkommen i klubben =) fin bil... har selv en e36 325i cab 94 mod... 160.000 er billig.. fjærn baklyktene og sett på originale hvite/røde, facelift lyktene som er hvite og røde er heller ikke så dumme.. lurer du på noe angående cab osv bare spør... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 grei bil det, men tror nok du kan slå av 30 hester på teknisk data, er nemlig 192 hk i dem originalt, og man får ikke noe særlig mer av filter og eksos. ellers en fin bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 grattis. Begynner å bli noen e36 cab her. :) Bilen var jo bra utstyrt med sportskinn, cruise, klima osv..Digga spesielt telefonen som følgte med;) Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 grattis :) baklyktene må byttes (som tideligere sagt :D) det var billigt.. kamerat betalte 220 000,- for 325 94 mod cab... dette var i fjor sommer..... (felger til 30 000).. så om 160 var billigt eller normal pris så vil eg jaffal sei at kameraten min betalte mye ;) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Viss du vil style den så ville jeg byttet det meste, det er rett og slett for vanlig "styling" viss du kan kalle det det på den bilen, men selve bilen er flott! men legg litt av din egen personlighet i bilen...men ikke missforstå! for all del ikke ødlegg bilen me grusom alu vinge osv :) men bare en front som ikke ALLE har, eller en hekk som ikke ALLE har osv osv litt custom jobb er også kult :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JohnDeere Skrevet April 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Originally posted by KERSHER Viss du vil style den så ville jeg byttet det meste, det er rett og slett for vanlig "styling" viss du kan kalle det det på den bilen, men selve bilen er flott! men legg litt av din egen personlighet i bilen...men ikke missforstå! for all del ikke ødlegg bilen me grusom alu vinge osv :) men bare en front som ikke ALLE har, eller en hekk som ikke ALLE har osv osv litt custom jobb er også kult :) Liker tankegangen din, men er litt short of money akkurat nå.. Er ikke custom styling dyrt? Jeg sikler etter stylingen på Denne . For å få bilen min slik, mangler jeg vel Cupspoiler, grillen, hekken og panseret. Det er vel ikke et orginalt panser de har "moddet" vel? Om jeg setter på en Cupspoiler på bilen min...blir den ikke for lav? Har vært nedi dumper i veien ect, men da er det ikke front-spoileren som har fått støiten, men "bunn-panna" på motoren... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Er ikke custom styling dyrt? Alt etter hvor mye du gjør selv det vett duh :) Viss du vill ha bilen slik som den så er den lik en annen ;) Hiv på en front som passer egentlig til en E46 M3 eller hiv på face lift lykter osv osv :) men viss du skal ha bilen mest "vanlig" så holder det sikkert med: vanlig 40mm senking m-teck "styling" 7x17" me 235/45/17 dekk hvite blinklys du fatter poenget? ;) PS den bilen er veldig fin! ikke for mye jall men akkuratt passe! slik det skal være du kan jo ta Tysker stuket på bilen....org M styling hele veien rundt sota blinklys senka 120mm++ framme og 40-60mm bak og på 9x17" og 10x17" :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JohnDeere Skrevet April 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Originally posted by KERSHER du fatter poenget? ;) J skjøn :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Synes den ser litt mer "ordentlig" ut uten de øyelokkene. Men ellers kjempefin:) (ikke sikker på bak lyktene, hehe) Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JohnDeere Skrevet April 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Ja.. Det var nå de baklyktene.. de var dårlig likt blant folk gitt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Originally posted by JohnDeere Ja.. Det var nå de baklyktene.. de var dårlig likt blant folk gitt.. Samme hva andre folk syns da! Så lenge du liker det du har selv, hvis du syns lyktene dine er fine så la de være der. Så får heller vi andre kjøpe bmw med standard-lyktene i stedet hvis vi syns det er finest. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 helt enig! D-R-I-T i hva andre mener! :) whatever floats youre boat :D Du aner ikke hvor mye pepper jeg har fått pga av at jeg har carbon panser på min E36 :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 fint at folk har forskjellig smak, men kunne aldri falt meg inn å kjøpt en e36 med med noe annet enn e36 styling:) Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Originally posted by KERSHER Du aner ikke hvor mye pepper jeg har fått pga av at jeg har carbon panser på min E36 :rolleyes: Jeg synes sånn panser er tøft jeg :) Kler dessuten grønn bil Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Jeg synes sånn panser er tøft jeg Kler dessuten grønn bil Takk, da er vi 2 om det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg