chrisern20 Skrevet Mai 25, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2014 Noen her inne som har noen gang kjøpt e merka lykter og satt dem på bilen sin. jeg ble nemlig stoppa av vegvesenet idag fordi dem mente att lyktene mine ikke var til min bil. også er dem e merka og kjøpt på GS bildeler man får vell ikke tak i papirer til sånt?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mai 25, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2014 Ikke var til din bil. Da hadde de vel heller ikke kunne blitt montert... Så lenge de er e-merka så, er det vel ikke så mye mer og få gjort med saken. Sa de noe om hvorfor de ikke skulle være til din bil da? Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisern20 Skrevet Mai 25, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2014 dem spurte om jeg hadde papirer på dem :P også vil dem ha full teknisk kontroll på den. di mente også att bilen var for lav bak. og det sitter originale dempere og alt på den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisern20 Skrevet Mai 25, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2014 de folka der har for lite å gjøre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet Mai 26, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2014 Andre merker enn E merke på lyktene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haagen1 Skrevet Mai 27, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2014 Har lyktene flere parklys i seg, eller innebygget led? Hvordan lykter er det. Så vist jeg vet så skal det være null stress, når de er e-merket Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg