mabe1703 Skrevet Mai 14, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2014 Hei, kjører en A4 2004 8E B6 og har veldig lyst på å sette på Zito WP111 felger, men folk sier det IKKE vil passe pga s-line "senk" o.l. på min bil. Noen her som evt har satt på slike felger på samme bil? og kan fortelle meg om det vil fungere og ikke? Har lyst på 19" om mulig, men tviler på om dette vil fungere om mer senk kommer i framtiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litago Skrevet Mai 14, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2014 kjører selv en B6 avant med s-line sportsunderstell. Kjører med 235 35 19, Husker ikke impress men det er rs6 felger. Dette er det mer en nok plass til, kunne godt vært bredere også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabe1703 Skrevet Mai 14, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2014 kjører selv en B6 avant med s-line sportsunderstell. Kjører med 235 35 19, Husker ikke impress men det er rs6 felger. Dette er det mer en nok plass til, kunne godt vært bredere også. Okey godt å høre, hadde en som solgte Zito felgene men ville ikke selge til meg fordi han mente det ikke passet... :S men må jo gå: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litago Skrevet Mai 14, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2014 De der var helt rå.. neste så jeg har lyst på dem selv hehe du må eventuelt bare være litt obs på hvor mye de bygger ut i hjulbuen. innover mot fjærbeina vil det nok ikke være noe problem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabe1703 Skrevet Mai 14, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2014 De der var helt rå.. neste så jeg har lyst på dem selv hehe du må eventuelt bare være litt obs på hvor mye de bygger ut i hjulbuen. innover mot fjærbeina vil det nok ikke være noe problem. Har ikke tenkt på noen andre felger til min audi etter jeg så dette bildet, så disse SKAL på!! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg