shortyemilie Skrevet Mai 4, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2014 Hei! Lakkerte bilen min i november 2013 i Audi fargen Daytona grå. Det er en volvo v70. Skal nå legge den ut for salg, hvor mye verdi har det at den er nylakkert? Den er 2001 modell, så lakken er jo mye penere enn samme modell og eldre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mai 4, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2014 Jeg annser ikke en nylakkert som spesielt mye mer verdt enn en med original lakk.For meg burde bilen ha tårlig ordentlig lakk selv om bilen er 10-15 år gammel. Det viser bare hvordan vedlikeholdet har vært i bilens levetid.Hvis gj.snitt utsalgspris er 40,000,- kan du vel øke prisen 5-7,000,- Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shortyemilie Skrevet Mai 4, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2014 Jeg annser ikke en nylakkert som spesielt mye mer verdt enn en med original lakk. For meg burde bilen ha tårlig ordentlig lakk selv om bilen er 10-15 år gammel. Det viser bare hvordan vedlikeholdet har vært i bilens levetid. Hvis gj.snitt utsalgspris er 40,000,- kan du vel øke prisen 5-7,000,- Jeg lakket den fordi den skulle til polen for sjekk uansett. Kjøpte den som et rep. objekt. Gamle lakken hadde ikke rust, men en skade i døren. Likte ikke daværende fargen(hvit) så valgte å lakkere uansett. Så var ikke dårlig lakk under :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg