Pudding Skrevet Oktober 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2002 her er en (min) med bulk og møkkete motor hehe :D Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Oktober 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2002 og prisen er???? HK ???????? Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Oktober 5, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2002 hehe prisen?? bilen min er vel verd mellom 5 og 10 000 avhenging av tilstand men jeg har ikke tenkt å selge den akkurat nå da.. bruker den selv liksom. Litt info: 1.3 liter motor som yder 75 hester, er noe lett NA trimming på GT modellen, mener det er noe vassere kam eller.no slikt.. også har den orginalt bittelittegranne kortere fjæringer, endel forsterkninger på drivverk og bedre intreør.. Turteller og "nesten recaro" stoler er hovedsakene inni bilen.. synes stolene er veldig bra til å være orginale.. Det eneste jeg har gjort med bilen er å sette på små toskete grøftelykter, og halvpen men sykt billig alu hehe... ellers er alt originalt.. ja og jeg har kastet inn alt for mye bilstereo :D Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Oktober 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2002 Jeg far en Polo 1.1 Formel E ståendes uten skilter... MED økonomimåler! :D Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg