patrol2004 Skrevet April 1, 2014 Rapporter Share Skrevet April 1, 2014 Sharan 2001 modell. Byttet både spenningsregulator og hele dynamoen. Batteriet tar lading fra batterilader. Batterisymbol vises i display i bilen. Hvordan er styrestrømmen på disse bilene. Dynamo er en boscg L DFM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Needful art Skrevet April 1, 2014 Rapporter Share Skrevet April 1, 2014 Hei, Har du sjekka over ledninger som går fra dynamo til chassis osv? Kan være kabel brudd Siter Ser du etter private Email eller nettside? Du kan finne alt hos www.NeedFulHost.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 1, 2014 Rapporter Share Skrevet April 1, 2014 Ikke 100% sikker, men rimelig sikker at en såpass ny/avansert bil har en styreenhet som kontrollerer ladinga.L DFM er betegnelsen på regulatoren din.Start med å lese feilkoder er mitt tips, og hør evt. med en forhandler om dynamoen er selvkontrollert eller kontrollert av ECU? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet April 1, 2014 Rapporter Share Skrevet April 1, 2014 Sjekk sikringsbrettet som sitter på toppen av batteriet. Dette pleier å brenne opp og du vil få problemer med for eksempel lading. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patrol2004 Skrevet April 1, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2014 Det var som Opelduude sier. skulle sjekke kabeln fra dynamoen til batteriet. på vei gjennom sikringsboksen var det blitt dårlig kontakt på skruen. Har nå i en 90a dynamo fra delebilen. tenker å overhale min 120a jeg har tatt ut. hvor får man tak i sliperinger?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg