audi a3 Skrevet Mars 18, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2014 Hei. Jeg kjøpte en audi a4 1.8 TQ 1998 modell. er chippa, den gikk helt fint frem til vinteren starta, da slutta turboen og lade. Den lada sånn en gang i blandt bare også kutta den ut, nå har den stått stille en stund og begynte å kjøre den igjen nå. Nå lader den 0.3 bar hele tiden? er orginal turbo, lada 1.2 før, så prøvde en kamerat å koble av waist gate slangen og da lada den 1.3-1.4 bar. noen som vet hva dette kan være? takk for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mars 18, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2014 Husk å plassere tråden i riktig underforum iht. forumreglene.Husk også at dobbelpost ikke skal forekomme. Alt dette leste du i forumreglene når du registrerte deg.Reglene kan du lese her Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil201 Skrevet Mars 18, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2014 jeg tror jeg veit hva problemet ditt er :) bor du i nærheten av vestfold så kan jeg ta en titt for deg. Er det A3 eller A4 du har ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil201 Skrevet Mars 18, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2014 btw. sett på wastegate slangen igjen. Er ikke der problemet ditt ligger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi a3 Skrevet Mars 18, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2014 bor i drammens området. satte den på med engang igjen, tror du det hjelper å sette på en sånn manuell turbotrykks regulator? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil201 Skrevet Mars 18, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2014 nei. hjelper ingenting å sette på den. du vil bare presse turbo når problemet ligger ett annet sted. Hvis du har mulighet å ta turen til sandefjord imorra så kan jeg hjelpe deg litt. ( ser du skriver A3 som navn ) og A4 1.8t Tq som bil. Er det A3 eller A4 1.8TQ du har ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi a3 Skrevet Mars 19, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2014 Jeg har audi a3. Er en kompis sin det er snakk om :) skal prøve på det, hva er nr ditt så kan jeg sende deg melding senere i dag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg