bepeders Skrevet Februar 26, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2014 Jeg har problemer med at det dugger på alle vinduene når jeg kjører i regnvær. Jeg har hatt bilen hos Møller 2 ganger, men problemet er ikke borte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Februar 26, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2014 Siden det bare skjer i regnvær, så kan vi vel utelukke at det er kjøleveske som lekker i varmeapparatet og damper opp på vinduene. Om du har vært hos Møller så er vel kupéfilter ("pollenfilter") skiftet, og det er vel kontrollert at det ikke er tett i vannkassa slik at vann renner inn gjennom filteret og varmeapparatvifta. Da gjenstår det å sjekke evt. andre kilder til lekkasje inn i bilen. Er det noe merkbar fuktignhet noe sted, f.eks på gulv fører eller passasjerside ? Aircondition vil bidra til å redusere fuktighet på lufta inn i bilen - om den viker og du ikke har slått den av (ECON) -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gokky Skrevet Mars 22, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2014 Dørpakninger e sjukdom på golf 4 og da også bora so bruker samme karosseri, byttet den øvrelista på flere golf4 pga den blei våt på gulteppet ved B stolpen. Byttet også dør pakningen på døra og lot den stå i varmen eit par dager så den fekk tørket sikkeleg. var aldri vått der i ettertiden. Se om det kommer antydning til vanndråper over sidevinduene etter du har spylt bilen, gjør det de er nok feilen lokalisert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg