wunderbaum Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Lite teknisk spørsmål. Når jeg er ute å kjører med bilen min og jeg må stanse så ruser motoren seg en liten stund etter jeg har trykket inn clutchen. Normalt så går den på rundt 950o/min, men når det skjer så holder den seg på 2000o/min en liten stund før den så faller ned til normal tomgangs turtall. Bilen har injection motor. Hva er grunnen til dette? Hvordan kan jeg fikse det? Siter x 87 laurel 2.4 x 78 242 turbo x 96 106 rallye x 85 740 tic 66 ford falcon futura Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamer Screamer Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Høres ut som et elektronikkproblem og det er ikke så lett å bare fikse det. En eller annen "boks" må nok byttes, og disse kan være både dyre og billige. Familien min hadde dette problemet på en Volvo 850 en gang. Den drev og ruset mellom 1500 og 2000 med varm motor. Alt som måtte gjøres var å bytte en liten boks til 800 kroner, jobben tok 2 minutter. Siter Ruhe in der Reihe; BMW Reihensechszylinder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Jeg vil ikke si noe sikkert men jeg tenker at tomgangsregulatoren begynner å ta kvelden..... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Tomgangsmotoren? Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.