Ducklink Skrevet Februar 14, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2014 Hei jeg skal ha ut en audi motor over i et prosjekt. Jeg har løst det meste av ledninger. Men hvis jeg ikke lar pin 2 i den gule pluggen en svart/grønn leding så koblet til bilen så stopper den etter 2 sekunder. Men etter jeg har startet kan jeg koble denne ifra. Hvordan kan jeg finne ut om jeg har startsperre? Jeg har også hørt noe om et 5v triks? Noen som kan utdype? Siter 1991 BMW E36 3C X[-69JaguarXJ6 -79 Volvo244 -88 Volvo240/5 -88 ToyotaCorollaXL -75 Volvo244DL -92 Mazda323 lx -98 SeatCordobaVario -2stk NSR] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 14, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2014 Du har startsperre. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ducklink Skrevet Februar 14, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2014 Takk for kjapt svar, er det noen enkle deler jeg kan ta med meg eller må jeg ha speedo nøkkel og "nøkkelhull"? Siter 1991 BMW E36 3C X[-69JaguarXJ6 -79 Volvo244 -88 Volvo240/5 -88 ToyotaCorollaXL -75 Volvo244DL -92 Mazda323 lx -98 SeatCordobaVario -2stk NSR] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 14, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2014 Ja, du må ha ECU, instrumentpanel (J362) og nøkkel som er 'parret', samt lesespolen i tenningslåsen. Hvilken type startsperre som er montert finner du ut ved å se etter en bokstav på nøkkelen. Første type immo hadde ingen bokstav, fra 1998 kom bokstaven W og fra ca 2000 bokstaven F. Med forbehold om feil, 1. og 2. type hadde startsperrestyring i instrumentpanel, 3. type i ECU. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.