keon2k Skrevet Februar 12, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2014 Har gått til innkjøp av Audi A6 1.8T AEB - 1998 mod Avant. Er original, men etter eu kontroll skal litt av hvert gjøres Sommerfelgene er klar på bildet 20" chrome felger, men må kjøpe coilovers før den kan kjøres med de felgene. (Senke den litt + få den stivere) Det som står på planen fremover:Chip (240 hk ca)TurboIntercoolerCoiloversEksosHKS sqqv dumpventilSote alle rutene utenom frontrutenNye frontlykter (sort)Nye baklykter (sort) Kom gjerne med forslag om hva som burde gjøres, gjerne sider hvor man får tak i billige deler, trim, eksos osv... :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Februar 12, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2014 Spennende prosjekt :) Men hold deg unna sorte TYC hovedlykter. Jeg har dem og de lyser dårlig. Dårlig nærlys, og fjernlys har jeg ikke. Det er mer som kraftig nærlys. Kjøp heller A6 allroad lyktene ;) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keon2k Skrevet Februar 14, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2014 Hehe ok! :) Som som har noen formeninger om H&R Coilover kit? Allroad lyktene såg ikke gale ut :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keon2k Skrevet Februar 16, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2014 Har bestemt meg for å heller kun kjøpe senkefjærer fra H&R.Noen som har senket en slik bil før? Hva anbefales? Har som sagt 20" felger som skal på bilen. Står lavprofildekk på, men husker ikke dimensjonen. Tenkte å gå for 40/40 senk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Februar 16, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2014 Jeg vurderte H&R på min A6, men jeg går heller for Eibach fjærer. Kjenner ei som får innkjøp pris på dem (1500kr) og de senker ikke så mye. Er vel 30/30 senk på disse. Greit å ha litt høyde på bilen, så jeg kan bruke den hele året. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keon2k Skrevet Februar 16, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2014 Sant det, men ser litt penere ut med 40/40 om sommeren :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keon2k Skrevet Februar 16, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2014 Hvor får jeg kontakt med han da? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Februar 16, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2014 Sant det, men ser litt penere ut med 40/40 om sommeren Nja, spørs på øyet som ser det. Om bilen blir for lav, spesielt en "stor" stasjonsvogn så kan den se slapp ut. Har man en fin høyde, lik avstand rundt hjulet til skjermbuen så ser bilen mye friskere ut. Sånn som denne: (denne bilen har eibach fjærer). Det er iallefall min mening :) En A6 er ikke en bil man skal grise senke :) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keon2k Skrevet Februar 16, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2014 Er det brukt 30/30 senk på det bildet? :) Såg bra ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Februar 16, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2014 I følge teksten på bilde er det eibach fjærer. Her har du 40/40 senk: Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keon2k Skrevet Februar 16, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2014 Tror jeg må senke bilen litt mer foran enn bak, med tanke på at jeg har stor subkasse baki bilen som er vi 50kg. Bilen er litt lavere bak enn foran for øyeblikket. 30/30 så blir den sikkert for lav bak iforhold til foran :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Februar 16, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2014 Kjøp justerbart ;) Så kan du slenge ned bilen som jeg gjorde ;) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keon2k Skrevet Februar 16, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2014 Justerbart er litt høyere pris på :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Februar 16, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2014 ikke mot H&R senkefjærer. De koster opp mot 3000kr Samme gjør disse:http://www.partsandretards.no/senkesett/justerbare-senkesett/audi/audi-a6-4b-97-05/tuningart Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keon2k Skrevet Februar 17, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2014 Hvordan er kvalitet på tuningart settet da? I forhold til h&r? Tenker på justerbsrt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg