Skillz2k Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Byttet nettopp til et Speedo med turteller i på golfen min. Men hastighetene er helt på jorde, 85km/t på første gir osv Bilen jeg hentet det fra var 5 girs mens bilen min er 4 girs. Skal dette ha noe å si eller er det bare speedoet som er ødelagt?? Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Finnes to typer drev i gir kassen - prøv å ta drevet fra den kassen du tok spedoen fra ? Forsto på folka på møller at dette drevet var lett å ta ut av kassen ... Sitter der vieren går inn i kassen. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet April 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Så det er pga av det er ulik kasse altså? Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg