Kensa 0 Report post Posted February 3, 2014 Har da en Audi A4 Avant 04 mod, som jeg da må ha nye dekk og felger til.Har da sett litt på RS4 -2 replica og vertini concave.Noen andre som vet av noen felger som vil passe? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jesper1201 121 Report post Posted February 4, 2014 Personlig syns jeg ikke RS4-2 er spesielt fine lenger, de er bitt brukt for mye.Ville heller satset på Vertini Concave i 8,5x19, evt. Vossen CV3 i 8,5x19, ellers så har Rotiform noen tøffe hjul.Men dette er min mening, du skal selvfølgelig velge det du syns er pent Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kensa 0 Report post Posted February 4, 2014 Har tenkt det samme om RS4-2 selv noen ganger :pSynes også de zito wp111 er utrolig stilige ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jesper1201 121 Report post Posted February 4, 2014 Enig i det, ihvertfall når resten av bilen blir så gjennomført som dette :) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kensa 0 Report post Posted February 4, 2014 Jepp! Var bildet der jeg fikk litt inspirasjon fra :) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kensa 0 Report post Posted February 4, 2014 Men, har da ikke senket min ;)Noe som frister, eventuelt 30 - 30 ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jesper1201 121 Report post Posted February 4, 2014 Min mening er at du bør senke litt mer foran enn bak for å få det rette stuket :) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kensa 0 Report post Posted February 4, 2014 Får se om det blir noe senk ;)Men er ganske sikker på at det blir Zito wp 111 :) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kensa 0 Report post Posted April 1, 2014 Har da enda ikke klart å bestemme meg for hvilken felger jeg skal ha på min Audi Avant B6.Hva synes folk om RS6 felger på en Audi A4 b6? ( http://achtuning.com/tag/hartmann-rs6-204/ ) Quote Share this post Link to post Share on other sites
offpist 10 Report post Posted April 1, 2014 Kensa, 01 Apr 2014 - 21:49, skrev: Har da enda ikke klart å bestemme meg for hvilken felger jeg skal ha på min Audi Avant B6. Hva synes folk om RS6 felger på en Audi A4 b6? ( http://achtuning.com/tag/hartmann-rs6-204/ ) Veldig oppbrukt design, men felgene er for så vidt fine. Hadde de felgene på en firmabil og CAMPINGVOGN for mange år siden ;) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jesper1201 121 Report post Posted April 1, 2014 Hehe, likte definisjonen "mange år siden" :)Bildet er datert 09.06/2011 og Caddy'en kan ikke være eldre enn 2011 ;) Quote Share this post Link to post Share on other sites
offpist 10 Report post Posted April 1, 2014 Det ER maaange år siden. ;) 1 Jesper1201 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kensa 0 Report post Posted April 1, 2014 Hva synes dere om tomason tn4 i 19"? Synes de ser utrolig fete ut! Vært på tanken på 20", men ser for meg at det kommer til å se litt brutalt ut på en b6. Quote Share this post Link to post Share on other sites
offpist 10 Report post Posted April 2, 2014 VMR v710 er pene felger også. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kensa 0 Report post Posted April 2, 2014 Minnet meg en god del om zito wp 111 Quote Share this post Link to post Share on other sites