citroen c2 Skrevet Januar 23, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2014 Hei er det noen som kan hjelpe meg ? har en citroen c2 vtr hvor viften på varmeapperat er på fullt hele tiden. har fått beskjed om at det kan være motstand på viften som er røket. er det noen som vet hvor den ligger og hvordan jeg kan skifte den selv. Er det mye arbeid og gjøre det selv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jermund Skrevet Februar 2, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2014 Den sitter inni i varmeapperatet etter vifta så den kan bli kjølt av vifta.stort sett 3 ledninger på en plugg med 1-2 skruer.ta ut skruene og se om motstandstrådene er brent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre004 Skrevet Desember 2, 2015 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2015 Hei jeg har et samme problem som C2 over, men på en Citroen Picasso, 2004 modell (bensin) hvor vifta plutselig bare går på full hele tiden, og som ikke lar seg slå av. Det skjedde etter at jeg satte inn et nytt batteri i bilen. Regner med at det er transistoren/motstanden som sitter på selve vifta som er ødelagt? Er det noen som kjenner til hvor den sitter, på passasjersiden eller på førersiden på denne modellen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
landrange Skrevet Februar 23, 2016 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2016 Er vel litt sent ute her men jeg byttet denne motstanden på en C3 i høst, da viften ikke virket. Eieren kjøpte den på ebay, sitter under hanskerommet ved torpedoveggen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg