Gå til innhold

Tsq b5 samme understell som S4 b5?

Ranger emnet


Independence

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har en 99 1.8 tsq b5, og skal oppgradere bremser på denne siden de orginale er søppel etter noen runder på bane med hard kjøring, og fikk for meg at det kanskje er samme understell som S4, siden en drivknute jeg kjøpte hos en kompis til en 97 TQ overhodet ikke passet på min, for min var mye kraftigere.

Om kanskje bremser som passer på en S4 også passer på min? Har en kompis som selger et kit jeg vurderer og kjøpe hvis det passer..
Men kan hende jeg bare tar helt feil nå..

Chris-Rune

Audi A4 B5 1.8Tsq 99

 

x: Calibra C20XE 4x4

x: Vectra 2000 fwd

(obs signaturregler)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De originale bremseklossene (fra Møller) er faktisk ganske så gode, dog er de ikke laget for banekjøring - noe de sjelden og aldri er på noen biler levert for gatebruk 1-winking.gif

Det enkleste for deg, om du skal gjøre det enkelt, er å oppgradere bremseskiver og klosser, da til noe som er beregnet for race. Skal du gjøre det skikkelig så bygg gjerne om, holder lenge å bare bygge om fremme, til f.eks. Brembo, XYZ e.l.

 

Når det gjelder omb fra A4 til S4 bremser så les om det HER

 

audi17__84355_zoom.jpg

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, takker for svar men fikk ikke helt drt svaret på mitt spørsmål da.

 

Jeg skal kjøpte et kit, hvis det er samme understell på A4 B5 1.8Tsq som S4 B5?

For diverse deler passer ikke overens fra en vanlig TQ til min TSQ.

Så om noen som vet?

Audi A4 B5 1.8Tsq 99

 

x: Calibra C20XE 4x4

x: Vectra 2000 fwd

(obs signaturregler)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår