nismo21 Skrevet Januar 16, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2014 Hei, forrige eier skiftet reg reim på bilen min, etter jeg har tittet litt på den i ny å ne så har den beveget seg utover på hjulet, jeg lurer virkelig på om det er noe galt.Legger ved ett bilde så dere ser hva som har skjedd.Er dette bra eller farlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvojens Skrevet Januar 17, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2014 stikker den utafor kamdrevet eller ligger den bare i linje med den? dytt den inn igjen å se hvor fort den sklir ut igjen, skal det ikke egentlig hvere en kåpe rundt registeret? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nismo21 Skrevet Januar 18, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2014 joda det er ett plastikk deksel til den, men jeg må jo skru det av for å overvåke reimen. reimen ligger på en måte rett på, men når du kjenner rundt hjulet kjenner du at den er så vidt over er snakk om ett papir tykkelse avstand. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 18, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2014 Så lenge den ikke belter seg utenfor kamdrevet så går det bra. Er den en anelse for stram, i såfall kan den belte seg noe lenger ut? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nismo21 Skrevet Januar 18, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2014 har hatt 4 stk som har sett på reimen nå, de sier at den er helt fin strammet. og det burde gå greit.Men jeg vil fremdeles bytte den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg