Sigillum Skrevet Januar 12, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2014 Hoi! Da er ny bil handlet inn og jeg måtte gå tilbake til gamle synder og endte på en 2011 a4 Avant, masse utstyr men minste diesel motoren. Til de andre som har 120hk så vil jeg si at den er overraskende sterk så tror faktisk ikke det blir noe optimalisering av motoren. Ny RS grill er bestilt og diverse led pærer , krom eeksostusser og time hos en lakkerer for å plastidippe hele bilen matt grå:-) Har hatt en avgasslampe som har lyst siden jeg overtok bilen , hadde bilen på diagnose på lokal verkstedet og da fant de ut at det var en differensialtrykksensor som måtte byttes. Dette var vist en ganske vanlig feil. 1000,- for del og 30 min jobb. Skal poste bilder så fort jeg får muligheten :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Januar 12, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2014 Hadde du gjort diagnose og dele bytte på Møller hadde du sluppet å betale, forutsatt at bilen er registrer etter 01.01.11 og gått under 100.000km :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigillum Skrevet Januar 12, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2014 Jepp, Synd bilen er registrert seint i November ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg