amazon1967 Skrevet Januar 10, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2014 Skulle hjem fra jobb i dag men fikk ikke opp døra verken fra innside eller ytterside kjennes ut som det er en vaier som er røket eller hoppet av Noen som vet hvordan jeg skal fikse dette? Får jo som sakt ikke kommet til skruene inni døra da den ikke går opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amazon1967 Skrevet Januar 13, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2014 Når jeg prøver og åpne fra innsiden så virker det som at den ikke låser døren helt opp får jeg ser når jeg drar i håndtaket inni bilen rører låseknappen seg litt selv om den er oppe. døra sitter bom fast får ikke lukt opp må gå inn på passasjer side og det begynner og bli litt kjedelig nå. Er det noen som har noen ider hva jeg må gjøre for og få opp døra uten og ødelegge den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passat05tdi Skrevet Januar 14, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2014 Har vært borti det samme selv på en dør, men var ikke noe som var feil Var bare at låsen i låsekassen frøs. Låsepinnen og alt gikk opp når jeg låste opp bilen, men det virket som at låsen i låsekassen var frosset fast, slik at den hengte igjen. Har også opplevd at låsen fryser i åpen posisjon, slik at hvis du smeller igjen døra, så spretter døra ut igjen, pga at låsen ikke går ned. Hos meg ble alt bra etter en kjøretur Og problemet kom heller ikke tilbake. Eller så kan du bruke f.eks en kupevarmer, og få litt varme i bilen, slik at låsen kan tine opp. Siter VW Passat 3bg Highline 1.9 tdi 2005mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amazon1967 Skrevet Januar 14, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2014 Byttet ny lås i går i varm garasje alt montert smalt igjen døra og etter det har den ikke vært oppe er det noen triks for og få den opp uten og ødelegge no? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsOl Skrevet Januar 14, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2014 Om du passer på at låsen er oppe så kan jo dette funke om vaieren i håndtaket ditt har hoppet av: http://www.youtube.com/watch?v=MNg18qaYU9o Gjerne se min tråd om barnesikring og bakdør for ytterlige tips. http://www.bilforumet.no/topic/266626-venstre-bakdor-sitter-fast-barnesikring-er-pa/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amazon1967 Skrevet Januar 14, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2014 Jeg har fått ut selve låsen og vaiern sitter på har prøvd og dra i vaiern med en tang men den vil ikke opp virker som selve låsemekanismen har satt seg i lås ikke noe motstand i håndtaket når jeg drar i det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet Januar 14, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2014 Om du har mulighet så få tatt ein diagnose, det kan være komfortmodulen har blokkert døren din elektronisk. På min blei begge dørene bak blokkert den eine fekk eg åpnet med diagnose apparatet på jobb men den andre døren er fortsatt blokkert. Sies att det kan komme av kortslutning i ledning eller feil i komfortmodulen, Hos meg kom problemene med kulda så disse låsekassene liker ikke kulde noe særlig Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amazon1967 Skrevet Januar 15, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2014 Fant ikke noe feil på feilsøk heller noe annet det kan være da eller hvordan får jeg den opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg